Image Map

Sunday, March 9, 2014

Math Hunts Done

 

After many e-mail requests I have uploaded my first set of math hunts to my TpT store. My students are enjoying these! On Friday I gave them a cumulative unit test on all things Common Core: Operations in  Base Tens and they all rocked it! It didn’t record a grade below a B plus! I’m so proud of them! They are getting a special treat from me on tomorrow…shhhhh don’t tell them!

If you would like to check out the March Edition of my math hunts you can click here.

Blog Pictures

 

I am also diligently working on my April edition. Have a great Sunday and a marvelous Monday!

 

image

3 comments:

  1. These are even the better prospects and will almost conform the better principles for the students to go forward. statement of purpose for teaching

    ReplyDelete
  2. شركة تويكسات افضل طريقة للتخلص من النمل
    0
    الحشرات

    كيف اتخلص من النمل
    كيف تتخلص من النمل الابيض
    1. القرفة تعاون على التخلص من النمل :
    القرفة هي من البهارات الفعالة لطارد النمل المنزلي، حيث أن رائحته لا تشجع النمل من الدخول إلى بيتك، وخروجه من مطبخك . استنادا لدراسة 2014 نشرت في المجلة العالمية للبحوث العلمية والمطبوعة، وجد أن القرفة تتضمن على زيوت لها نتائج موجبَة في صد وطرد الحشرات ومنها النمل
    الأسلوب :

    إضافة ¼ إلى ½ ملعقة من الحجم الصغير من القرفة في قدَح من الماء، وتبليل قطنة في ذلك الحل ومسح الأنحاء التي يدخل منها النمل أو يسكن فيها، ويكرر مرة واحدة كل يوم حتى يختفي جميع النمل . تَستطيع أيضاً وضع القرفة والقرنفل على الأرض بجوار اماكن دخول النمل .
    2. تخلص من النمل بالخل الأبيض :
    الخل الأبيض يقوم بإرسال إخطار للنمل للخروج من البيت، وهذا لأنهم لا يمكنهم تحمل رائحته القوية، وإضافة إلى هذا فإنها تكون مثل أقنعة تجعله يفقد اتجاهه وتركيزه .
    الأسلوب :

    مزج أجزاء متساوية من الخل الأبيض والماء.
    صب المحلول في قنينة رذاذ .
    إضافة بضع قطرات من أي زيت عطري وهز القنينة جيدا .

    ReplyDelete

Kind words are appreciated here.